piątek, 25 września 2015

MakeUp - Jesienne smokey



Pierwszy dzień kalendarzowej jesieni mamy już za sobą to czas na jesienne makijaże można uznać za otwarty!

Moja ulubiona pora roku właśnie się zaczęła, moje ulubione otaczające nas kolory przyrody - pomarańcze, ciepłe brązy, rudości, borda i złota... To również moje ulubione odcienie w makijażu i własnie w nich wykonałam dzisiejszy makijaż więc

zapraszam







Do makijażu użyłam brązowego i fioletowego cienia Inglot, bordowego KOBO i złotego pyłku również tej firmy.


Na ustach lśni błyszczyk NYX Apple Strudel.




Podoba Wam się taka jesienna propozycja?
Dla niebieskich oczu moim zdaniem będzie idealna!


Do następnego! 



5 komentarzy:

  1. Podobają mi się zamknięte oczy :) te przejście z brązu w rudość jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój ulubiony cień z KOBO Russet - polowałam na taki odcień bardzo dlugo :)

      Usuń
  2. Przepięknie, niesamowicie Ci pasują takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) Ja też siebie lubię w ciepłych odcieniach :)

      Usuń
  3. Fantastyczny makijaż idealny na tę porę roku:)

    OdpowiedzUsuń