poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Makeup - Uniwersalny makijaż oczu


Chciałam dzisiaj przedstawić Wam makijaż uniwersalny - dzienny.

Beżowe Inglot-owe cienie oraz czerń na dolnej powiece.
 Taki makijaż jest bardzo uniwersalny - do każdego rodzaju cery oraz do wielu kolorów ust o czym niżej.






Jak mówiłam makijaż jest uniwersalny i spokojnie można poszaleć z kolorem ust. Z dziennego w kilka chwil możemy zrobić makijaż wieczorowy lub szalony nakładając neonową pomadką. U mnie błyszczyk w malinowo czerwonym kolorze.



Prosty makijaż w podstawowych kolorach  na co dzień i na wyjścia.

Nigdy nie byłam zwolenniczką pokazywania nudziaków na blogach, bo cóż można nowego pokazać, albo uważałam, że wszyscy umieją  takie proste makijaże - a jednak :)

Buziaki! 



4 komentarze:

  1. zdecydowanie "mój" makijaż, w takim czuję się najlepiej w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie! :) Ale ja bym kreskę na dole połączyła z górną, tak, żeby nie było takiej przerwy, jak na pierwszym zdjęciu ;) ale to tylko moje zdanie ;)
    Piękny kolor na ustach! :) Ślicznie wyglądasz w tym makijażu ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moje łzawiące oko było szybsze niż aparat i dlatego kącik oka jest nie połączony :/ Ale był xD

      Usuń