poniedziałek, 28 lipca 2014

Makeup - Brąz i mięta - PasteLove!

Palety z wkładami Inglot zawsze mam pod ręką - leżą na wierzchu wszystkie piękne cienie wraz z moim ulubionym brązem(nr 457), który pięknie podkreśla niebieską tęczówkę oka. 
Uwielbiam wykonywać nim makijaż oka i nawet kiedy występuje bez żadnej asysty wygląda dobrze.
Cień posiada złote drobinki, ale nie nachalny brokat, przez co nie jest nudnym nudziakiem.

Dzisiaj - mimo tego, że solowa akcja nie przyćmi piękna tego cienia - postanowiłam urozmaicić akcję na oku o miętowy cień, który znajduje się w paletce Sleek Snapshot. 


Dzisiaj również był pierwszy raz kiedy kleiłam sztuczne rzęsy na pasku. Mam wrażenie, że są za długie - ale która kobieta nie chciałabym mieć rzęs do nieba? 


Na usta dzisiaj nałożylam jasno różową pomadkę matowa z Golden Rose w odcieniu 07 oraz konturówkę z tej samej firmy w zbliżonym kolorze. 








Jeden mały akcent w postaci koloru a z makijażu stricte dziennego zmienia się w kolorowy makijaż.
Podoba Wam się taka letnia pastelowa propozycja? 



2 komentarze:

  1. uwielbiam połączenie brązu i mięty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oststnio zrobiłam coś bardzo podobnego - brąz i turkus to połączenie idealne na lato <3

    OdpowiedzUsuń