czwartek, 24 lipca 2014

Makeup by Sleek Snapshot



Wczoraj sprzątałam w pokoju i napatoczyłam się na paletki Sleek'a.
Skrzętnie wycierając każdą z nich stwierdziłam - Boże! Przecież ja ich w ogóle nie używam...
I tak oto jedna z nich wpadając mi w ręce gra rolę główną na mych oczach... 

Wszystkie cienie pochodzą z tej własnie paletki, której asystuje Mary Lou Manizer w wewnętrznym kąciku.






Usta dzisiaj w delikatnym różowym odcieniu - nowy nabytek NYX lip butter w kolorze Apple Strudel. Bardzo przyjemna konsystencja - dla osoby takiej jak ja, która nie lubi jak coś się tam klei na ustach idealny. Czułam jakbym miała masełko z nivea na ustach. Daje ładny efekt i przy okazji nawilża. 






Taka kolorowa odskocznia od codziennych brązowych makijaży - z kolorami można szaleć bo w końcu mamy lato! 

Buziaki dla Was i pozdrawiam! 

1 komentarz: