poniedziałek, 20 stycznia 2014

Makeup by Sleek Sparkle 2

Makijaż, przy wykorzystaniu paletki Sleek Sparkle 2.
 Szkoda, że nie widać jak piękna wyszła dolna powieka... Złoto, pomarańcz, bordo - róż i czerń... 




 Kiedy tylko wpadła w moje ręce paletka Sleek'a Sparkle 2 od razu zobaczyłam tą piękną zieleń. Musiałam ją wykorzystać! Coś mam przeczucie, że często będę używać tej paletki... 


WYKONANIE KROK PO KROKU:

1. Na przygotowaną powiekę nakładam w wewnętrznym kąciku cień w kolorze starego złota Inglot 111. 

2.W zewnętrznym kąciku używam odcienia Truffle z Sleek Sparkle 2. 

3.Rozcieram górną granicę ciemnego cienia. 

4. W "nagiej" części ruchomej powieki nakładam cień Mistletoe rozcierając go i łącząc ze złotym cieniem i ciemnym. 

5.Zewnętrzny kącik górnej i dolnej powieki przyciemniam czarnym cieniem z paletki Sleek (Starry Night) oraz rozcieram delikatnym pomarańczem górne granice cieni(KOBO - papaya shake). 

6.W wewnętrznym kąciku dolnej powieki dodaję pomarańczowo złoty cień Inglot 407 Pearl. 

7. Pomiędzy cienie na dolnej powiece nakładam bordowy cień z paletki - Mulled Wine łącząc cienie ze sobą. 

8.Eyeliner i tusz iiii... Gotowe! 



Na ustach mam pomadkę Essence Stay Matt 03 Soft Nude i błyszczyk Essence xxxl Nudes. 



Trochę jesieni w te "zimowe" dni w powiece... 

Pozdrawiam! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz