sobota, 25 stycznia 2014

Makeup by Sleek Circus


Spełniłam swoją ochotę na róż! Sleek Circus ma według mnie najładniejsze odcienie fioletu i różu.
Użyłam również cieni Inlgota, F&F  cienia z Sleek Sparkle 2.








1. W zewnętrznym kąciku oraz do połowy dolnej powieki nakładam cień Inglot 142 AMC Shine
2. W zawnętrznym i ponad załamanie nakładam niebiesko fioletowy cień z F&F (który niestety przy roztarciu znika)
3. Dokładam cienia z paletki Sleek Circus - ciemny fiolet na ruchomą powiekę pomiędzy wcześniej użyte cienie.
4. Rozcieram górną granicę cieni brązem z Inlota nr 409 Pearl oraz dodaję cienia różowego z czerwonej paletki.
5. Na zewnętrzny kącik dolnej powieki używam cienie Mulled Wine z mojej nowej paletki Sleek'a.
6. Wszystko rozcieram do tego eyeliner i tusz iii Gotowe!







Na koniec dla lepszego efektu dodałam na linię wodną jasnoróżową/cielistą kredkę z Rimmela. 




Podoba Wam się? 
Ja się chyba przekonuję do kolorowych makijaży :) 

Pozdrawiam! 

1 komentarz: