wtorek, 14 stycznia 2014

Make up by Sleek Paraguaya


Mam dla Was dość odważną propozycję ciemnego makijażu, który idealnie sprawdzi się przy niebieskiej i zielonej tęczówce. Pomarańcz, który ociepla makijaż świetnie podbije te kolory oka. 


Wspomogłam się rówież paletką Oh So Special - użyłam cienia Celebrate na dolną powiekę i Noir dla przyciemnienia górnej. 



Niestety trochę światło w zimie nie dopisuje, ale, ale - już niedługo jakość się poprawi...
 Będę się starać, że odbiór tego co robię i zdjęć był lepszy. 

Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu :)

Pozdrawiam i trzymajcie się ciepło!

4 komentarze:

  1. Piękny! Uwielbiam takie połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, suuuper! ;D
    Obserwuje Cie tutaj jak również na pingerze bo makijaże tworzysz prześliczne
    Zapraszam Cie również na mojego bloga, będzie mi miło jeśli wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń