niedziela, 18 stycznia 2015

MakeUp - Zieleń, granat i fiolet


W dzisiejszym makijażu główną rolę odgrywają produkty KOBO - wszystkie cienie jak i pigment, ale nie będę przybliżać produktów na razie, bo w zamiarze mam zrobienie postu o wszystkich moich kosmetykach KOBO. 

Nie lubię zbytnio takich kolorów na moich oczach, źle się w nich czuję, ale wiem że są osoby które uwielbiają niebieskości i zielenie na powiekach. 
Z resztą ostatnie wydarzenia mojego życia pokazują, że nie ma się co uprzedzać do niczego i próbować wszystkiego.

Zapraszam!







 Na usta nałożyłam zwykły bezbarwny błyszczyk z Astor - jest cudowny, długotrwały i nie klei się za co go uwielbiam. 






Podoba Wam się taka odważna -jak dla mnie - propozycja? 



Do następnego!








3 komentarze:

  1. bardzo ładny :) ja też się w tych kolorach nie czuję ale podziwiam i zachwycam u kogoś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie moje kolorki :) Uwielbiam <3
    Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, a ten fiolet jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń