poniedziałek, 15 września 2014

Moim zdaniem - Soft Matte Lip Cream NYX - Amsterdam czy Monte Carlo?


Jakiś czas temu będąc w Douglasie kupiłam sobie pomadkę matową do ust, którą poleciła mi Pani jako zamiennik słynnej już Bojouris Rounge Velvet Edition. 
Tańsza, równie dobra i też duży wybór kolorów.
Zachwyciła mnie na tyle by dokupić inne kolory! 
Pomalowałam się nią pierwszy raz kiedy gdy wychodziłam do znajomych - jedliśmy, piliśmy, a w międzyczasie ja spoglądałam co chwila w lusterko czy ona jeszcze tam jest.
Spytacie - i co? - I była! 



 W mojej kolekcji tych pomadek znajduje się 5 (z 11) kolorów - 3 róże i 2 czerwienie.


A prezentują się tak: 


 ***Amsterdam - piękna koralowa czerwień***
 *** Antwerp - brzoskwiniowy odcień pomadki z koralowym odcieniem ***
 *** Istanbul - jasny brudny róż ***
  *** San Paulo - ten odcień to brudny róż ***
*** Monte Carlo - soczysta czerwień ***


Mój ulubiony to San Paulo, Antwerp i Amsterdam! 
Mam te kolory od niedawna, ale z tymi trzema nie mogę się rozstać... 
A według Was - który najbardziej mi pasuje? 


Cena - w Douglas - 31,50zł w sklepie Cocolita.pl 25.90zł
Trwałość - 4,5 godzin
Bardzo ładnie schodzi z ust - nie ma mowy o brzydkiej obramówce i wytartym środku.
Konsystencja - krem, mus.
Pigmentacja - świetna - jedno maźnięcie starcza by pokryć całe usta.
Aplikator - gąbeczka jak przy błyszczykach.

Czy wysusza usta? Nie wiem... Odkąd noszę różne produkty do ust dbam o nie i zawsze nakładam balsam na nie by nie było mowy o suchych skórkach oraz peelinguję.


Ja je KOCHAM i nie oddam za żadną cenę! 
Zawsze jakiś kolor towarzyszy mi w torebce.

Macie? Lubicie? 

Do następnego! 

2 komentarze: