piątek, 26 września 2014

MakeUp - Naturally Yours


Dzisiaj przedstawiam Wam uniwersalny makijaż oka wykonany paletką zawierającą naturalne brązy i beże ZOEVA NaturallyYours.

Paletkę mam od niedawna, ale od pierwszego użycia się w niej zakochałam. 
Pigmentacja, dobór kolorów i dość nietypowe kryterium, ale zwróciłam też uwagę na urzekające nazwy cieni. Ale o tym póżniej... 

W makijażu użyłam obydwu jasnych cieni z paletki, złotego oraz średniego brązu.
Do tego eyeliner i sztuczne rzęsy (połówki Ardell).

Makijaż mimo tego, że skromny to prezentuje się dość efektownie.


Na linii wodnej cielista kredka MaxFactor - 090 Natural Glaze.



--------- ZOEVA NaturallyYours --------



Paleta zawiera 5 cieni perłowych i 5 matowych. 
Według mnie proporcje są idealnie wyważone. 


Pigmentacja jest bardzo dobra. 
Cienie świetnie się blendują i łączą se sobą.

Bardzo podoba mi się cień 'ForeverYours' - w opakowaniu wygląda na dość ciemny, ale jest to średni brąz wchodzący w pomarańcz opalizujący na zielono czy niebiesko - w zasadzie ciężko określić... Po prostu piękny cień! 


Z pewnością idealna paletka dla dziewczyn, które uwielbiają dzienne makijaże!



Cena - około 72zł
Dostępna w sklepach internetowych np. MintiShop.pl czy Ladymakeup.pl

----------------------------------------------


Na ustach również produkt firmy ZOEVA - na prawdę bardzo mi się te kosmetyki podobają i zaskakują na każdym kroku. 
Pomadka, która jest bardzo kremowa. Można powiedzieć, że ma nawilżającą formułę. Szybko wżera się w usta i jest trwała. 





Mam wiele czerwonych pomadek i ta ma bardzo ładny kolor. 
Jak zamawiałam myślałam, że będzie to bardziej róż niż czerwień, ale i tak jestem bardzo zadowolona. 
Marzę już o innych kolorach!

Cena około 32zł i dostępna podobnie jak paletka -  w sklepach internetowych.  

---------------------------------------





Pewnie przypadnie Wam do gustu taki naturalny makijaż - przynajmniej na to liczę.
Pozdrawiam!


Do następnego! 

4 komentarze:

  1. no makijaż oka przepiękny!! i brwi dziś na medal <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas ten sam produkt - "czwórka" z pierre rene :)

      Usuń
  2. No muszę przyznać że paletka prezentuje się super :) Pigmentacja <3

    OdpowiedzUsuń