niedziela, 4 maja 2014

"Moim zdaniem" - Krem nawilżający pod oczy Bioliq +25



Chciałam Wam przedstawić krem nawilżający pod oczy Bioliq +25.



Najpierw kilka słów od producenta 
Zawarty w kremie wyciąg z orchidei purpurowej działa kojąco i łagodząco. Pielęgnuje i intensywnie nawilża delikatną skórę wokół oczu. Krem wspomaga regenerację naskórka oraz skutecznie zmniejsza opuchliznę i cienie pod oczami. Dodatkowo chroni skórę przed niekorzystnym wpływem wolnych rodników, opóźniając powstawanie pierwszych zmarszczek. 

Skład:
Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Cyclopentasiloxane, Isohexadecane, Cetyl Alcohol, Alcohol/ Onoporum Acanthium Flower/ Leaf/ Stem Extract, Glycerin, Macadamia Integrifolia Seed Oil/ Tocopherol, Dimethicone, Glyceryl Stearate Citrate, Glycerin/ Hesperidin Methyl Chalcone/ Steareth-20/ Dipeptide-2/ Palmitoyl Tetrapeptide-7, Glycerin/ Orchis Mascula Extract, Glycerin/ Prunus Serrulata Flower Extract, Butylene Glycol/ Laureth-3/ Hydroxyethylcellulose/ Acetyl Dipeptide-1 Cetyl Ester, Glycerin/ Euphrasia Officinalis Extract, Tocopherol, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Benzyl Alcohol/ Metyhylchloroisothiazolinone/ Methylisothiazolinone, Disodium EDTA, Lactic Acid, Sodium hydroxide, Parfum, BHA


A teraz ode mnie:
Zanim się rozwiodę z zachwytami nad tym kremem nadmienię, ze nie wszystkie obietnice producenta spełnia ten kremik. 
Czy działa kojąco i łagocząco? - TAK. 
Czy zmniejsza cienie pod oczami? - Hmmmm... RACZEJ NIE. 
Czy zapobiega powstawaniu pierwszych zmarszczek? - NIE WIEM(mnie na razie ten problem nie dotyczy) 
Czy pielęgnuje i nawilża skórę wokół oczu? - ZDECYDOWANIE TAK! 

Producent pisze, żeby krem stosować na noc i na dzień. Jednak ja stosowałam tylko na noc gdyż tak najlepiej mi się używa kremów pod oczy. Kiedy nakładałam na noc, rano ta skórka delikatna wokół oczu była świetnie napięta i wyglądała zdrowo. 

*Cena* - ok.15zł za 15ml 
*Dostępność* - APTEKI 
*PRODUKT POLSKI* 
*Konsystencja* - Lekki krem który szybciutko się wchłania. 
*Zapach* - Bardzo delikatny. 
*OPAKOWANIE* - Kremik kupujemy w kartonowym opakowaniu w którym znajduje się tubka z kremem. Korzystnym rozwiązaniem jest płaska zakrętka dzięki której krem możemy postawić co ułatwia wyciskanie produktu. 

Co jest dla mnie najważniejsze to nawilżenie, i przedewszystkim - jako posiadaczki wrażliwych oczu - nie podrażnił ich jak krem pod oczy z rodzimej firmy Rossmana. 


Jak mi się skończy to chętnie pobiegnę do apteki po kolejne opakowanie. 


Na moją skórę wokół oczu zadziałał świetnie, ja jestem zadowolona, ale przyznać też muszę, że cudów się nie spodziewałam. 



Macie ten krem lub inny z serii Bioliq? 
Polecacie jakiś inny krem pod oczy? 



1 komentarz:

  1. lada dzień zacznę go używać, mam nadzieję że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń