piątek, 15 listopada 2013

RECENZJA - GARNIER HYDRA ADAPT


DYNAMIZUJĄCY KREM-ŻEL 24H NAWILŻENIA
CERA ZMĘCZONA I POZBAWIONA BLASKU



Seria kremów Hydra Adapt do codziennego stosowania niedawno kusiła wszystkich na Rossmannowych jak i Biedronkowych półkach. Istnieje w 5 wariantach - *niebieski* lekki krem, który ma zapewnić lekkie nawilżenie do cery suchej i  normalnej, *żółty*, który ma chronić i jest do cery delikatnej, *zielony* matujący krem- sorbet do cery tłustej, *różowy* odżywczy do cery bardzo suchej i *pomarańczowy* dla cery zmęczonej pozbawianej blasku, który mam w posiadaniu i miałam wątpliwą przyjemność stosowania tegoż kremu na twarz.





Krem znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 50ml, z której łatwo wydobyć produkt. Ta zaś w kartonikowym opakowaniu.

                                                                        CENA
 
Ja kupiłam go w Rossmannie za ok.9zł.


                                                               KONSYSTENCJA

 
Powiedziałbym bardziej, że konsystencja przypomina lekki żel, który niestety po starciu ze skórą trochę się lepi. Krem-żel jest delikatny. Ma delikatne drobinki jednak całkowicie niezauważalne po starciu ze skórą.



ZAPACH
 
Chyba producenci chcieli uzyskać świeży zapach cytrusów,a le alkohol przebija się mocniej.

EFEKT
 
Stwierdzić muszę iż stosowałam go i na noc i na dzień.

*Na noc*
Niestety nie zaznałam obiecanego przez producenta nawilżenia(pielęgnacja twarzy poza tym kremem nie ulegała zmianie). Fakt, że rano skóra była miękka, ale uważam że to nie jest nadzwyczajny efekt.

*Na dzień*
Stosując go na dzień - smarowałam buzię i chodziłam 15 minut po mieszkaniu, szykując się do pracy i czekając aż krem się wchłonie - uważam, że nie spełnił swojej roli. Po nakładaniu na niego BB creamu lub podkładu, widać było, że to nie jest dobre połączenie. Podkład się rolował, a w połączeniu z pudrem tworzył okropne plamy na buzi.

Stwierdzić muszę też, nie mając na co dzień problemów z cerą, że mnie zapchał. Jak nigdy, żaden produkt! Po dwóch tygodniach codziennego stosowania, zaczęły mi się robić pryszcze(takie podchodzące wodą, które pierwszy raz zauważyłam na swojej twarzy)w miejscach w których nigdy mi się nie robiły czyli na policzkach.


OCENA
Czy kupię go ponownie?!
NIIIEEEEEEEEEEEE!!!

------------------------------------------------------------

Macie którykolwiek z tej serii produkt?
Jeśli tak to jakie wrażenia??

YB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz