czwartek, 23 października 2014

MakeUp - Brązy i czerwienie

Jesiennych propozycji ciąg dalszy i mimo tego, że za oknem szaro i buro ja stawiam na kolor! 

Brąz z czerwienią i pomarańczowym cieniem pięknie podbije jasne tęczówki oka, jednak w związku z występującą tu czerwienią powiedziałabym, że to makijaż na pewno nie dzienny.

Używając takich kolorów w makijażu trzeba pamiętać by zadbać o dobrze wyrównaną cerę, a najbardziej o okolice oczu. Dobrze jest zrezygnować z takich odcieni kiedy mamy białko oka zaczerwienione.



 Przy tak wyrazistych oczach postawiłam na naturalne usta - nałożyłam tylko mydełko z Nivea.





Trochę odważna propozycja, ale mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.


Do następnego!


2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się czerwień z pomarańczem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory piękne, ale naprawdę trzeba się pomęczyć, żeby nie wyglądać jak w agonii... Jesteś śliczna :))

    OdpowiedzUsuń